sobota, 2 sierpnia 2014

Charles & Ray Eames

Wszystko zaczęło się od pracy na zaliczenie mojego A.



Po pewnym czasie zdecydowaliśmy się na zakup krzeseł tylko jakich?
Swoje faworyty miałam wybrane już dawno ale nie było w nich projektu DSW.
Pewnego dnia padła sugestia własnie o nich no i reszta pomysłów poszła w odstawkę.
To zdjęcie było dla mnie inspiracją.


Początkowo dobrałam różne kolory, tak jak na zdjęciu. Jednak po dłuższym czasie, stwierdziłam, że pokój jest zbyt mały na taką ilość kolorów. Postawiłam na klasykę a kolor zostawiłam dodatkom.
Oto moje cudeńka.


Więcej wnętrz z krzesłami projektu słynnej pary Eames & Charles. 







Jak widzicie połączenie nowoczesnych krzeseł z innymi stylami komponują się najlepiej. Takie jest moje zdanie.:)
I przykład, że w pojedynkę dają sobie radę w 100 %!

A wy co o nich sądzicie?
Ps. Zadbali o ich ergonomię, są na prawdę wygodne

Dziękuję za odwiedziny.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz