sobota, 2 sierpnia 2014

My work

Witam was! Chciałabym, skromnie mówiąc, pochwalić wam się z mojej pracy.
Zbliżają się urodziny mojej mamy, myślę, że prezent będzie kapitalny w połączeniu z fartuszkiem do gotowania.
 
Może od początku? Pewnego wieczoru przeglądałam wspaniałe blogi i jeden zainspirował mnie tak bardzo, że drugiego dnia poleciałam do artystycznego i pasmanetrii.(W nocy nie mogłam zasnąć z podniecenia, jakie cudeńka tam znajdę). Tak więc inspiracja pochodzi z bloga http://m-miniart.blogspot.com/. Koniecznie go sprawdzcie!  Artukuły, które tworzy ta Pani zapierają dech w piersiach! Nie pytałam się wsumie o pozwolenie ale mam nadzieję, że koleżanka się nie obrazi:)

Łatwo nie było! Ponieważ gotowych napisów, sztućców czy notesów do złożenia samemu nie mieli.
A że ja i mój A. znamy się z Paniami z plastyka(jesteśmy tam często ze względu na studia), spędziłam tam chyba 1,5h na wybieraniu papieru, miłej pogawędce i małym papierosku:)
Zreszta w pasmanterii, o wiele krócej to nie trwało:) . Jak coś ma być piękne to każdy szczegół się liczy, prawda?:)

I oto efekty.
 
 



 
 

 
I pierwsza strona:)
 
 
tył:)
 
 
Najgorzej było ze zrobieniem kwadratowych dziurek w papierze na sprężyny ale udało się :)
 
Piszcie, na prawdę lubię odpisywać:)
Miłego dnia !
 
 
 

4 komentarze:

  1. Przepiśnik wyszedł fantastyczny :) miło mi że moje przepiśniki były inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Dużo to dla mnie znaczy:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Co za cudeńka ! Jesteś moja inspiracją, muzą ! Prawdziwa artystka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale jest czytać coś takiego. Dziękuje za tak miłe słowa !

    OdpowiedzUsuń