sobota, 26 lipca 2014

Witajcie!
 
Długo zastanawiałam się nad założeniem własnego bloga .Oto i on.
Narazie zawiewa pustką ale mam nadzieję ,że i z waszą pomocą niedługo zapełnimy go wspólnymi pomysłami i inspiracjami,

Może od początku. Kim jestem i dlaczego pomysł na założenie bloga?
Studiuję architekture i urbanistyke ...ten który przez to przeszedł lub przechodzi wie dlaczego te kropki|:) Więc dlaczego będzie mowa o wnętrzach i dodatkach?
To moje marzenie ! Mieć własną firmę i pomagać innym by czuli się wspaniale w swoich czterech kątach!  Do tego mi jeszcze daleko ale myślę ,że nawet taka forma "kształcenia się" pomoże mi nabrać nowych pomysłów.
Na zmianę kierunku już chyba za późno ,warto go dokończyć. Mamy zamiar wyjechać z moim A. do Szwecjii by kontynuować naukę i tam już ,obiecuję własnej sobie , że zajmę się tym co kocham -wnetrzami.

No to czas zacząć :) P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz